Song Lyrics Search Engine

Lyrics  »  Gwar lyrics  » 

slaughterama lyrics

gwar
Artist: gwar
Song: slaughterama
Album: You're All Worthless And Weak (Live)
Year: 2002
GWAR
From the Album Scumdogs of the Universe
Slaughterama

With a battle-cry go forth
Which is "give the people what they want"
And what the people want could only be the senseless slaughter
of the gutter-slime which litters this nation for cash and prizes
Yes, this is the show where people bet their lives to win something big

'Cause when your life is shit, then you haven't got much to lose
On Slaughterama...

This next geek is guilty of the following:
A grateful dead life in which he's been wallowing
Tried to tell us, "Give peace a chance"
Met the National Guard and you shit in your pants
It's not your imagination, it's not a bad tripping
Yes, that's it: it's a big, smelly hippy

Hello Mr. Hippy, nice to meet ya'
Hey, you got a little shit between your toes
So, how are things at the ol' manure factory?
What, she grew another head?
How's little Tofu?
Well, ya gotta lay off that LSD, ya know
Kinda makes your offspring goofy looking

So, how do you hide money from a hippy?
Put it under the soap!

Your gonna have to put your mouth on this
I'm sorry, but that answer wasn't in time
Oh, I blew your head clean off
Good thing I was such an expert shot
With the National Guard back at Kent State
There's nothing like hippy hunting
I bagged four that day
My dad always used to take me along with Lee Harvey Oswald

All right, we're rockin' now!

World's highest hair, world's tightest pants
Got no circulation but you still can dance
Fashion is a statement, sometimes a risk
Every fashion had it's faults but yours is the pits
Always in black, looks like he's dead
Here's the Art Fag lying on his death beg
Hello, Mr. Art Fag, c'mon out here

Say, whatta hair do
As big as the...the...the Hindenburg
Why it's awfully big
And it'd probably go up just as fast if I put this lighter to it

But no, I'm gonna' hold out and ask you this question
What ever happened to Eddie Munster?
I'm lookin' at him!

Oh, Oderus, help the boy with his hairdo, there
Ooo! It's getting ripped off!
Ow! Ya' know that's gotta hurt!
Is that a facelift?
What on the other side of his face?
Aaaaaaaaaaaaaaaaa
Whoa! He's torn that face clean off!
Help that sod outta' here

Gave up pussy, stopped doing toot
Now ya' can't wait to kiss him on the boot
Elbows and knuckles all you know how
Follow the herd, just another cow
Brain full of shit, boots full of lead
Straight from Hitler's ass, it's the Nazi skin-head

Hello, Mr. Nazi Skin-head, how ya' doin'
How's Geraldo's nose? Still broken?
Well, it's good to see you're still on the job.
You know, when you're mugging talk-show commentators in bathrooms
Always remember to draw the swastikas turning to the right

Not to the left, always to the right.
Hey, why do Nazi skin-heads wear red suspenders anyways?
He doesn't have to tell you!

Time to give this Nazi skin-head one more haircut
Real close to the shoulders like
Whoa! His head's been decapitated
Look at all that P.S.I. in his aorta artery
Whoa! Is he a gusher or what?

A-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Well everybody, that's all for this week
We've killed everybody that's worth killing
Hope you do the same
We'll be back next week with another edition of

Slaughterama, Slaughterama, Slaughterama
It's a drama
Slaughterama, Slaughterama, Slaughterama
It's a drama, yeah!

It's called existentialists, man
It's for the people who just don't care
Don't feel sorry for them
They've chosen their own path in life


Sean Warden These lyrics brought to you by
gwar
slaughterama lyrics
by gwar lyrics
melanie c
can't stay tonight lyrics
by melanie c lyrics
dima bilan
lady flame lyrics
by dima bilan lyrics
fordirelifesake
acoustic instrumental lyrics
by fordirelifesake lyrics
Latest Lyrics Additions: Hey Zeus the Dungeon / Snake In The Grass / Homies / G Check / Fuck The Club Up / Bricksquad / San Antonio Baby / Two Houses / To Me / One Less / Broken Girl / Hit the Parking Lot / Troubled World Pt.2 / Party / I Still / Everyday Struggle / Change / Can't Stay Away / The Perfect Space / I And Love And You